Κυριακή 2 Ιουλίου 2017


Υποσυνείδητα μηνύματα... Τί μας κρύβουν

 

Τα υποσυνείδητα μηνύματα, που θεωρήθηκαν από πολλούς ως η πιο επικίνδυνη εφεύρεση μετά την ατομική βόμβα, είναι στην ουσία μηνύματα ενσωματωμένα μέσα σε εικόνα ή ήχο, που εκπέμπονται κατά την ώρα της αναπαραγωγής χωρίς να γίνονται αντιληπτά από τη συνείδηση μας.

 

Με αυτή την τεχνική, μας είναι σχεδόν αδύνατον να τα κρίνουμε και να τα αποδεχτούμε ή να τα απορρίψουμε και έτσι καταγράφονται στο υποσυνείδητό μας. Είναι δηλαδή ένα άμεσο τέχνασμα παραβίασης της ελευθερίας, της λογικής και της κρίσης μας, ένα είδος πλύσης εγκεφάλου (brainwash) χωρίς περιορισμό!

 

Πρωτοπόρος και θεμελιωτής της ιδέας ήταν ο E. W. Scripture, ο οποίος το 1898 περιέγραψε πρώτος τις Βασικές Αρχές της Τεχνολογίας των Υποσυνείδητων Μηνυμάτων, στο βιβλίο του με τίτλο “ThenewPsychology”. Παρ’ όλα αυτά το πρώτο καταγεγραμμένο επιτυχημένο πείραμα έγινε από τον JamesVicary το 1957.

 

Ο JamesVicary, χρησιμοποιώντας τη συσκευή tachistoscope, πρόβαλε κατά 1/3000 του δευτερολέπτου τις φράσεις “rink Coca-Cola” και “Hungry? Eat Pop-Corn” κατά τη διάρκεια μίας ταινίας στο New Jersey. Μετά το πέρας του πειράματος του υποστήριξε πως κατά τη διάρκεια της ταινίας σημειώθηκαν αυξήσεις της Coca-Cola και των Ποπ-Κορν κατά 57,8 % και 18,1% αντίστοιχα.

 

Όπως ήταν φυσικό, τα αποτελέσματα αυτά προκάλεσαν θύελλα αντιδράσεων και άπειρες ιστορίες συνωμοσίας πως οι κυβερνήσεις χρησιμοποιούν παρόμοιες τεχνολογίες για να περάσουν τα δικά τους υποσυνείδητα μηνύματα!

 

Τελικά η έρευνα του Vicary αμφισβητήθηκε και σφραγίστηκε ως ανακριβής, όπως και άλλα παρόμοια πειράματα...

 

Παρ’ όλα αυτά, αρκετές χώρες απαγόρεψαν συνταγματικά τη χρήση τέτοιων μηνυμάτων μετά από αυτό το πείραμα, ανάμεσά τους η Αμερική, η Αυστραλία και το Ηνωμένο Βασίλειο... Δεν υπάρχει καπνός χωρίς φωτιά…

 

Το 1973 ο Wilson Bryan Key, στο βιβλίο του “Subliminal Seduction” υποστήριξε πως διάφορες διαφημίσεις χρησιμοποιούν υποσυνείδητα μηνύματα χωρίς το κοινό να καταλαβαίνει τίποτα. Η δημοσιοποίηση του βιβλίου είχε ως αποτέλεσμα να απαγορευτεί και στον Καναδά η χρήση υποσυνείδητων μηνυμάτων.

 

Το 1985 ο Dr. Joe Stuessy ανακάλυψε μετά από πειράματα πως υπάρχουν υποσυνείδητα μηνύματα και στη μουσική και ιδιαίτερα στα κομμάτια Heavy Metal, τα οποία μεταφέρουν μηνύματα στο υποσυνείδητό μας χρησιμοποιώντας χαμηλές συχνότητες. Εκείνη την περίοδο ανακαλύφθηκε πως εάν βάλουμε κάποια τραγούδια να παίξουν με την αντίθετη φορά, ακούγονται κάποιες φράσεις χωρίς να τις αντιλαμβανόμαστε όταν ακούμε κανονικά το τραγούδι! Τέτοια φαινόμενα αντιστροφής σε πολύ γνωστά τραγούδια της εποχής εμφανίστηκαν και στη χώρα μας! Το πιο γνωστό περιστατικό αφορά το τραγούδι της Μαρινέλλας “Κι ύστερα κι ύστερα”, το οποίο σε αντίστροφη αναπαραγωγή ακούγεται να λέει “Σατανάς μαζί”...

 

Το 1988, μία ταινία ήρθε για να ταράξει τα νερά, να παρουσιάσει όλα όσα φοβόμασταν να σκεφτούμε πως υπάρχουν! Στη γνωστή ταινία “Theylive”, ο πρωταγωνιστής βρίσκει μια κούτα με γυαλιά ηλίου. Όμως μόλις φορέσει ένα από αυτά, τίποτα δεν είναι όπως το ήξερε.. Δείτε το χαρακτηριστικό απόσπασμα...

 

http://www.youtube.com/watch?v=scLfDj96K2U

 

…Όπου και να κοιτάξει υπάρχουν μηνύματα, κρυμμένα περίτεχνα πίσω από διαφημίσεις, εξωτικές ταμπέλες και περιοδικά… “Υπάκουσε”... “Κατανάλωσε”... “Αγόρασε”... Αυτό που μου έκανε εντύπωση ήταν το σκελετωμένο πρόσωπο του κουστουμαρισμένου κυρίου… Γιατί είναι ο μόνος που φαίνεται έτσι; Άραγε έχει αλλοιωθεί τόσο πολύ η προσωπικότητα του, στην προσπάθειά του ν’ αλλοιώσει ο ίδιος τις σκέψεις του λαού;

 

Δεν έχουν περάσει πολλά χρόνια από τότε που αποσύρθηκε από την Ελλάδα η διαφήμιση μιας πολύ γνωστής ασφαλιστικής εταιρίας. Στην εν λόγω διαφήμιση απεικονιζόταν ένα μικρό κοριτσάκι να τρέχει προς τη μητέρα που ήταν έτοιμη να το αγκαλιάσει σφιχτά. Ύστερα από ανάλυση της διαφήμισης ανακαλύφθηκε πως υπήρχαν πολύ μικρά και σύντομα εμβόλιμα καρέ με σκηνές πολέμου, νεκρούς και τραυματίες με παραμορφωμένα πρόσωπα. Η “Επιτροπή Ελέγχου Διαφημίσεων” αποφάνθηκε πως τα παρεμβαλλόμενα καρέ δημιουργούσαν ένα αίσθημα ανασφάλειας και φόβου στον θεατή, προκειμένου να νιώσει την ανάγκη ασφάλισής του από τη συγκεκριμένη ασφαλιστική εταιρεία και έτσι αποσύρθηκε.

 

Στις μέρες μας, όπου ο εγκέφαλός μας συλλέγει πληροφορίες από διάφορα μέσα, ηλεκτρονικά και μη, είναι πολύ δύσκολο έως ακατόρθωτο να πούμε πως δεν λαμβάνουμε υποσυνείδητα μηνύματα. Τέτοια μηνύματα υπάρχουν ακόμα και σε φωτογραφίες από εξώφυλλα περιοδικών ή cd, μέσα σε ταινίες, ακόμα και καρτούν. Παρακάτω θα δείτε ένα άκρως ενημερωτικό βίντεο με παραδείγματα που θα μας λύσουν όλες μας τις απορίες...

 

http://www.youtube.com/watch?v=eYjU-r6FZTk&feature=related

 

Όπως είδατε τα υποσυνείδητα μηνύματα έχουν εισχωρήσει παντού. Ελέγχουν τις ανάγκες μας, τις αγορές μας, τον τρόπο που σκεφτόμαστε, ακόμα και τον τρόπο που αντιδράμε. Είμαι σίγουρη πως σας έχει τύχει ν’ αγοράσετε ένα αντικείμενο εντελώς άχρηστο για την καθημερινότητά σας, μόνο και μόνο γιατί ήταν τόσο δελεαστικό στη διαφήμιση που δεν μπορούσατε ν’ αντισταθείτε στον πειρασμό! Μιλάμε για έμμεση παραβίαση της ελευθερίας, της λογικής και της κρίσης μας στον βωμό του εύκολου κέρδους!..

 

Θα τρομάζαμε αν υπήρχαν στην πραγματικότητα τα γυαλιά της ταινίας Theylive... Όμως θα βλέπαμε πραγματικά, μετά από τόσα χρόνια ζωής, πάνω σε πόσα ψέματα είναι φτιαγμένη αυτή η κοινωνία!

 

Μαρία Κοντογιάννη

 

Your rating: None Average: 4.7 (23 votes)